Karácsonyi receptek nem csak B2B marketingeseknek: előétel – digitális marketingstratégia

Idei utolsó posztjainkban szeretném összekötni a kellemeset a hasznossal, aminek jegyében ügynökségünk munkatársainak kedvenc karácsonyi receptjeit osztom meg hozzájuk kapcsolódó B2B digitális marketinges receptekkel. Egy előétel, leves, főétel, desszert elkészítését írjuk le, majd mindegyik fogáshoz társítunk egy hozzá illő digitális marketingtaktikát, aminek hozzávalóit és végrehajtásának fortélyait is leírjuk. Kellemes karácsonyi ünnepet kívánunk minden olvasónknak!



Profilkép Raskó Attila

Attila kedvence: Almás sült kacsamáj & B2B digitális marketingstratégia


Ahogy az előétel meghatározza a karácsonyi vacsora sikerét, ugyanúgy a stratégia is determinálja a digitális marketingkommunikáció hatékonyságát. A bemelegítés, tervezés mindig nagyon fontos! Ajánlatom:



Almás sült kacsamáj


Hozzávalók: 

500 g kacsamáj

2-3 db alma

2-3 ek méz

ízlés szerint só

ízlés szerint bors

8-10 db dió

hagymalekvár


Elkészítési idő: 30 perc


Elkészítés:

A megmosott almákat vágd 8 gerezdre, magházát szedd ki. A kacsamájat kb. 5 dkg-os szeletekre vágd fel. Süsd a májszeleteket az almagerezdekkel együtt  magas fokozaton egy serpenyőben. Mikor már majdnem elkészült (az alma megpuhult, a kacsamáj átsült), locsold meg az almákat mézzel. Jól forgasd át, majd sóval, frissen őrölt borssal ízesítsd. Ezután pár diódarabkával megszórva tálalhatod. Kaláccsal, hagymalekvárral fogyasztva kitűnő karácsonyi előétel.


almás sült kacsamáj


B2B Digitális marketingkommunikációs stratégia


Hozzávalók:

Similarweb

Semrush vagy Ahrefs

Buzzsumo

Közösségi csatornák

Google kereső

Marketingautomatizációs rendszer

Google Analytics

Perszónasablon

Google féle ZMOT, UMOT, mikromomentumokat is figyelembe vevő model

See-think-do care model

Trello


Elkészítési idő: 4-5 hét


Elkészítés:

Elemezd céged, márkád jelenlegi helyzetét! Minden főbb versenytársad digitális jelenlétéről készíts tervedhez egy átfogó elemzését, melyhez nélkülözhetetlen hogy folyamatosan figyeld aktivitásaikat. Ezután készíts egy SWOT elemzést eddigi aktivitásaidról. Ismerd meg megcélzott vevőid igényeit, készíts perszónakutatást.


Hölgy perszóna szemüvegben

A perszónák készítése során ismerd meg az ügyfélkarakterek vásárlói döntési útját is! A sikeres marketingkommunikációs stratégia érdekében meg kell fogalmazd az elérendő SMART célokat, és azok mérséhez a KPI-okat

Készítsd el marketingkommunikációs stratégiád! Fogalmazd meg céged egyedi ígéretét! Itt összeírtunk számodra olyan kérdéseket, amik segítenek ennek elkészítésében. Tervezd meg az ideális vásárló touch pointokat:  határozd meg mikor milyen tartalommal, milyen csatornán szeretnéd elérni ügyfélkaraktereidet. Ehhez használd a hagyományos marketing tölcsért a Google féle ZMOT, UMOT, mikromomentumokat is figyelembe vevő modelt vagy Avinash Kaushik féle see-think-do care modelt. 

Tervezd meg a használni kívánt taktikákat! Készíts tartalomnaptárat tartalmaid és a publikálás tervezéséhez. Döntsd el, mi a céged számára a legjobb és legsikeresebben alkalmazható megközelítés: inbound, ABM módszertant vagy social selling taktikákat alkalmaznál inkább!

Fogalmazd meg az akciótervet! Ki, miért felel majd és milyen folyamatokban dolgoztok a munka során. Ne feledd ahhoz, hogy sikeres legyél digitális marketing területén állandó jelenlétben kell gondolkodj, sokkal kevésbé kampányokban!


Jó étvágyat, jó munkát!

  •  
  •  
  •  
  •  
Read previous post:
3 taktika, amivel növelheted céged láthatóságát a LinkedInen

Egy vállalat számtalan módon tehet azért, hogy minél többet beszéljenek róla, vagy legalábbis “szem előtt” legyen potenciális célcsoportja előtt (a...

Close