Digitális marketing - LinkedIn, tartalomalapú - és social selling képzések Skip to content

Vállalatok digitális transzformációját segítjük
tartalommarketing, LinkedIn és social selling képzéseinkkel

LinkedIn személyes coaching felsővezetőknek

  • A coaching célja: Bemutatni, hogyan segíti a LinkedIn a személyes márka építését, a leadership készségek fejlesztését és az új ügyfelek akvirálását.
  • Kiemelt témakörök:
    • Személyes márkát támogató professzionális személyes profil kialakítása
    • Tudatos kapcsolatépítés a LinkedInen
    • Értékesítés social selling tehnikákkal
    • Tartalomelőállítás
    • Leadership csoportok

A LinkedIn üzleti felhasználása (4 óra)

  • A képzés célja: Megismertetni a résztvevőket a platform haladó üzleti felhasználási lehetőségeivel
  • Kiemelt témakörök:
    • A professzionális  személyes profil kialakítása
    • Tudatos kapcsolatépítés a LinkedInen
    • Céges kommunikáció a LinkedInen
    • Tippek és trükkök
  • Ideális résztvevőszám: 5-6 fő

Marketing a LinkedInen (+2 óra): kiegészítő modul marketingesek részére

  • Képzés célja: Megismertetni a résztvevőket a platform marketinges felhasználási lehetőségeivel  
  • Tematika:
    • Céges oldal kezelése
    • Szakmai márka alakítása a LinkedIn segítségével
    • Hirdetési megoldások
    • Advocacy marketing
  • Ideális résztvevőszám: 3-6 fő

SZEMÉLYES / SZAKMAI MÁRKA ÉPÍTÉSE A LINKEDINEN (+2 ÓRA): KIEGÉSZÍTŐ MODUL

  • Képzés célja: Megismertetnie a részvevőket személyes / szakmai márkaépítés alapjaival és a LinkedIn ebben segítő eszközeivel.
  • Tematika:
    • A személyes és szakmai márka fogalma
    • A szakmai márka alakítása a LinkedIn profil segítségével
    • A profil egyénivé tétele
    • Tartalomkészítés, posztolás – a személyes márka megerősítése
    • Részvétel más beszélgetésekben – a hitelesség kialakítása
  • Ideális résztvevőszám: 3-6 fő

Social selling képzés (4 óra):

  • Képzés célja: Megismertetni a résztvevőket a social selling módszertannal  
  • Tematika:
    • Social selling alapelvek
    • Social selling csatornák bemutatása
    • Social selling a Linkedinen
    • A Sales Navigator
    • Social selling egyéb csatornákon.
  • Ideális résztvevőszám: 5-6 fő

Tartalommarketing tréning (4-6 óra):

  • Képzés célja: Fejleszteni a résztvevők tartalomalapú gondolkozását
  • Tematika:
    • Tartalomalapú marketing
    • Tartalommarketing-ciklus
    • Stratégiakészítés
    • Tartalomfajták
    • Vállalati szerkesztőség működtetése
    • Tartalomterjesztés
    • Mérés
  • Ideális résztvevőszám: 5-6 fő

Ők már ismernek minket trénerként: