Így gondolkozunk, dolgozunk a ContentPlus - BBN Hungarynél Skip to content

A tartalom
erejében hiszünk,
ami összeköt,
bizalmat épít

Így gondolkozunk

B2B marketinggel foglalkozunk. Sok éves szakmai tapasztalattal a hátunk mögött 2017-ben alapítottuk cégünket.

2021-ben teljes jogú partnerként csatlakoztunk a BBN-hez, a világ B2B ügynökségéhez. A BBN révén nemzetközi kampányokat implementálunk, ügyfeleink nemzetközi terjeszkedését támogatjuk.

Meggyőződésünk hogy a B2B marketingben csak megbízóink problémáit mélyen megértve, velük szoros együttműködésben, hosszútávon lehet jelentős eredményeket elérni. Ma a vevők önállóan szerzik meg vásárláshoz szükséges információk 70-90 százalékát. Mi tartalomalapú marketinget alkalmazva, elsősorban digitális eszközöket használva, a célcsoporttal emócionális kötődést kialakítva érjük el, hogy erős B2B márkák szülessenek.

Így dolgozunk

A marketing nem svédasztal, ahonnan szabadon csipegethetők fel az egyes fogások. Nem hiszünk benne, hogy blogposzttal, egy weboldal keresőoptimalizálásával, vagy egy LinkedIn hirdetéssel valódi, a megbízó cég stratégiáját erősítő eredmények hozhatók létre. Hiszük viszont abban, hogy az ügyfélkarakterekre, vásárlói utakra felépített marketing eredményekhez vezet.

A ContentPlusnál mi folyamatokban gondolkodunk. Miközben egységes módszertannal és meglévő nemzetközileg bizonyított eszköztárral dolgozunk, a marketing folyamatát mindig egyedi módon, ügyfeleinkre szabva alakítjuk ki.

Vezetőink

Profilkép Raskó Attila

Raskó Attila

ügyvezető

Attila a ContentPlus társalapítója a “multi” cégek világából érkezett. Több FMCG nemzetközi márkáért, majd a PPG Trilak marketing igazgatójaként több országért is felelt. A ContentPlusnál a cégvezetésen túl elsősorban a stratégia és az optimalizálás feladatai tartoznak hozzá.

Bodnár Ákos

közösségimédia-vezető

Ákos komoly múlttal rendelkezik a B2B értékesítésben, amit a Contentplusnál is folytat. A social selling módszertan egyik legismertebb hazai szakértője, aki emellett a LinkedIn és a Facebook üzleti alkalmazásával is intenzíven foglalkozik.

Profilkép Bodnár Ákos
Profilkép Pécsi Ferenc

Pécsi Ferenc

tartalomfejlesztési vezető

Még az ezredfordulón cserélte fel az újságírást internetes tartalomfejlesztésre. A tartalommarketing hazai meghonosítóinak egyike.Több ismert cég online kommunikációjának kialakítsát vezette, dolgozott ügynökségben és független tanácsadóként is. A ContentPlusnál elsősorban a tartalomfejlesztést felügyeli.