A ChatGPT megjelenésével a a mesterséges intelligencia berobbant a köztudatba. Ahogy sok szakmában, úgy a marketingben is elkezdték vizsgálni, hogy tudják használni ezt az eszközt munkájukban. A Metánál hirtelen a mesterséges intelligencia fejlesztések kerültek előtérbe, a metaverzum háttérbe szorult. A Google alapítói ismét megjelentek a vállalat napi munkájában és a cég piros riasztást is kiadott […]
TovábbChatGPT a marketingben – csodaszer, vagy porhintés?
Mindenhol, mindenki a ChatGPT-ről beszél. Hirtelen sok milliónyi AI-szakértő került elő a semmiből. Az emberek egymásra licitálva sorolják, mekkora lehetőségek rejlenek az újfajta, bárki által használható mesterséges intelligenciában. Sokunkat persze most nem az izgat, hogy lehet-e szonettet írni, vagy húsvéti tojást festeni, hanem hogy mi lesz ezután, működik-e a ChatGPT a marketingben? A hirtelen ránk […]
Tovább2023 marketingtrendjei
Idei első posztunk – hagyományainkhoz híven – az előttünk álló év várható trendjeit mutatja be úgy, hogy közben visszatekint a 2022-es évre. A szokásoknak megfelelően most is kíméletlenül elemeztem a tavalyi előrejelzéseimet, megvizsgáltam, mennyire valósultak azok meg. Idén első alkalommal a B2B marketinges trendekre is kitekintünk. A 2022-es marketing-előrejelzések értékelése 1. Egyre több hazai cég […]
TovábbMiért nem működik a kizárólagos leadszemlélet a B2B marketingben?
Azt minden B2B marketinges tudja, hogy a vásárlói utak sokkal hosszabbak ezekben az iparágakban, mint a B2C vásárlói utak. Abba ugyanakkor már kevesen gondolnak bele, hogy mit jelent ez a kommunikációjuk szempontjából. Gyors leadszerzés kényszere B2B megbízóink általában kétfajta célt fogalmaznak meg felénk mielőtt elkezdünk együtt dolgozni: Aztán miután elkezdődik a közös munka a második […]
TovábbÍgy szerezz több követőt LinkedIn oldaladra
Sok vállalati marketingesnek okoz fejfájást a LinkedIn céges oldal. A “multi” cégeknél “kintről” szólnak, itthon meg a főnök elégedetlenkedik: nincs elég követő. Tagadhatatlan, hogy rosszul néz ki, ha egy ismert, nagy cég LinkedIn oldalát csak 214-en vagy akár 328-an követik, de igazából nem ez a lényeg. A nagy követőszám ugyan jól mutat, de nem jelent […]
TovábbMiért fontos a pszichomarketing?
Bevezető Az elmúlt évtizedekben elképesztően sokat fejlődött a pszichológia. Komoly eredmények születtek a döntéshozatal lélektani hátteréről, a meggyőzésről a befolyásolásról. Ezzel párhuzamosan új vizsgálati módszerek tették lehetővé, hogy megtudjuk milyen folyamatok zajlanak az agyban a gondolkodás, az információk eltárolása és azok előhívása során. A kutatások során szerzett újfajta tudás megváltoztatta a marketingről való gondolkodást is. […]
TovábbInbound marketing – B2B cégeknek is
Ha szoktál horgászni, könnyen megérted hogy működik az inbound marketing. A horgász beszór a vízbe egy nagy adag etetőanyagot. Mikor erre odagyűlnek a halak, szépen közéjük dobja a horgát (lehetőleg az etetőanyagnál is vonzőbb csalival), majd vár a kapásra. A sok hal közül könnyebb kifogni egyet, mintha csak vaktában próbálkozna a tóban. Azokat a halakat, […]
TovábbTop 12 magyar digitális marketing- és digitális ügynökség a Google szemével
Egyre több időt töltünk digitális felületeken, ezért a cégek online kommunikációja is egyre aktívabb. Ezt a trendet a Covid-19 járvány csak még jobban felgyorsította, ezért egyre több cég szervezte ki digitális marketingjét. Azok a cégek, melyek megbíznának digitális marketingügynökséget, rendszerint már foglalkoznak online marketinggel, amit eddig belső erőforrásból oldottak meg. Egy idő után azonban ezek […]
TovábbÍgy működik a digitális PR
Az ismert mese szerint a testrészek összevesznek, mert mindegyik azt állítja, hogy ő a legfontosabb, nélküle nem működne a test. Végül az agy leállítja a vitát és elmagyarázza, hogy egymás nélkül a szív, a tüdő, a vese és a többiek nem tudnának működni. Nos, pontosan így van ez a “marketing, vagy a PR a fontosabb” […]
TovábbA jövő B2B marketinges arca
Szívesen tudósítottam volna Szingapúrból, a BBN FACE [OF] THE FUTURE konferenciájáról, de a rendezvény a sokadik COVID hullám miatt végül az online térbe kényszerült. Az utazás, a személyes találkozás a kollégákkal így elmaradt, viszont a konferencia elmúltával úgy érzem, hogy az előadások semmit nem vesztettek erejükből. Bár sok ismerősünket elhívtuk a virtuális rendezvényre – többen […]
TovábbKeresés
ROVATAINK
- audio tartalom (1)
- B2B marketing (7)
- belső kommunikáció (2)
- blogírás (6)
- definíció (2)
- digitális marketing (12)
- digitális marketing-stratégia (1)
- egyéb (1)
- eszközök (3)
- inbound marketing (4)
- keresőoptimalizálás (4)
- közösségi média (10)
- márkaépítés (1)
- marketing (3)
- PPC hirdetés (4)
- PR (1)
- SEO (4)
- social advocacy (11)
- social selling (9)
- stratégia (10)
- tanácsadás (4)
- tartalommarketing (15)
- trend (3)
- vizuális tartalommarketing (5)