mobiltelefon, linkedin

Milyen tartalmat érdemes hirdetni a LinkedInen?

A LinkedIn organikus felületének használata itthon is egyre népszerűbbé válik az üzleti körökben (jelenleg 1.2 millió regisztrált felhasználó), viszont a platformon futtatott hirdetések még egészen gyerekcipőben járnak, attól függetlenül hogy minél több beszélgetést hallok és látok a témában. Azt tapasztalom, hogy egyre több céget és szakembert foglalkoztatnak a platform előnyei, hátulütői és természetesen az, hogy […]Tovább

esettanulmány címlap

Esettanulmány: a B2B marketing lézerkardja

Ma már nem vesz az ember telefont, grillsütőt, vagy mosógépet, hogy előtte el ne olvasná, mit írnak a vágyott termékről mások. Lehet persze, hogy egyes vélemények manipuláltak, de az akár több platformról összegyűjtött nagyszámú vélemény alapján legtöbbször kialakul valamilyen használható kép. (Számos ígéretesnek tűnő, de valójában használhatatlan termék, szolgáltatás megvásárlásától mentettek már meg ezek a […]Tovább

Európai zászló

Külpiacra lépés marketing-támogatása B2B cégek számára

Az online marketing előretörésével a magyarországi B2B cégek számára is csak egy kattintásnyi távolságra van a nemzetközi piac. Ma már digitális marketinges eszközökkel távolról is hatékonyan támogatható egy külföldi terjeszkedés. Ugyanakkor nem szabad alábecsülni a helyi üzleti környezet ismeretének jelentőségét sem, és a hagyományos offline B2B eszközökkel (kiállítás-, konferencia-részvétel, PR) is élni kell. Ezek nélkül […]Tovább

Facebook, LinkedIn hirdetések összehasonlítása B2B kampányokhoz

“Facebook vagy LinkedIn? Mikor a Facebook és mikor a LinkedIn? Nem drága a LinkedIn? Hallottunk már a LinkedInről, de nálunk biztosan nem fog működni. A Facebook B2C területen használható, ezért nekünk nem jó… ” Számtalan mondat, és reggelig tudnám sorolni, amiket már B2B marketingstratégia-készítés, vagy egy előzetes tárgyalás alatt hallottunk az elmúlt években. Ugyanakkor minden […]Tovább

Hölgy gondolkodik

Kell-e neked LinkedIn Premium?

A közösségi hálózatok alapelve az “ingyenesség”. Persze szó sincs róla, hogy ingyen használhatnánk őket. Pénzt ugyan nem fizetünk értük, viszont odaadjuk az adatainkat. Természetesen a LinkedIn is az adatainkból él. Azok alapján működteti rendkívül hatékony,  és ennek megfelelően “prémium” árazású hirdetési rendszerét, de emellett még fizetős csomagokat is kínál azoknak, akik úgy érzik, hogy nekik […]Tovább

Digitális marketingtrendek 2021 cikk főképe

Digitális marketingtrendek 2021

Idei első posztunk –  hagyományainkhoz híven – az előttünk álló év várható  trendjeit mutatja be.  2020. egyikünk számára  sem volt szokványos év.. Érvényes ez a kijelentése a digitális marketingre is.. Visszatekintésemből, melyben az egy évvel ezelőtti  előrejelzéseim elemzem, láthatod majd, hogy sok minden máshogy történt, a jövendölések nem mindig jöttek be. 2020. elején egy 4 […]Tovább

mákos beigli

Karácsonyi receptek nem csak B2B marketingeseknek: desszert – mérés, monitoring

Idei utolsó posztjainkban szeretném összekötni a kellemeset a hasznossal, aminek jegyében ügynökségünk munkatársainak kedvenc karácsonyi receptjeit osztom meg hozzájuk kapcsolódó B2B digitális marketinges receptekkel. Egy előétel, leves, főétel, desszert elkészítését írjuk le, majd mindegyik fogáshoz társítunk egy hozzá illő digitális marketingtaktikát, aminek hozzávalóit és végrehajtásának fortélyait is leírjuk. Kellemes karácsonyi ünnepet kívánunk minden olvasónknak! Peti […]Tovább

szabolcsi töltött káposzta

Karácsonyi receptek nem csak B2B marketingeseknek: főétel – tartalomterjesztés

Idei utolsó posztjainkban szeretném összekötni a kellemeset a hasznossal, aminek jegyében ügynökségünk munkatársainak kedvenc karácsonyi receptjeit osztom meg hozzájuk kapcsolódó B2B digitális marketinges receptekkel. Egy előétel, leves, főétel, desszert elkészítését írjuk le, majd mindegyik fogáshoz társítunk egy hozzá illő digitális marketingtaktikát, aminek hozzávalóit és végrehajtásának fortélyait is leírjuk. Kellemes karácsonyi ünnepet kívánunk minden olvasónknak! Ákos […]Tovább

Édesburgonya-krémleves

Karácsonyi receptek nem csak B2B marketingeseknek: leves – tartalomkészítés

Idei utolsó posztjainkban szeretném összekötni a kellemeset a hasznossal, aminek jegyében ügynökségünk munkatársainak kedvenc karácsonyi receptjeit osztom meg hozzájuk kapcsolódó B2B digitális marketinges receptekkel. Egy előétel, leves, főétel, desszert elkészítését írjuk le, majd mindegyik fogáshoz társítunk egy hozzá illő digitális marketingtaktikát, aminek hozzávalóit és végrehajtásának fortélyait is leírjuk. Kellemes karácsonyi ünnepet kívánunk minden olvasónknak! Feri […]Tovább

Almás sűlt kacsamáj

Karácsonyi receptek nem csak B2B marketingeseknek: előétel – digitális marketingstratégia

Idei utolsó posztjainkban szeretném összekötni a kellemeset a hasznossal, aminek jegyében ügynökségünk munkatársainak kedvenc karácsonyi receptjeit osztom meg hozzájuk kapcsolódó B2B digitális marketinges receptekkel. Egy előétel, leves, főétel, desszert elkészítését írjuk le, majd mindegyik fogáshoz társítunk egy hozzá illő digitális marketingtaktikát, aminek hozzávalóit és végrehajtásának fortélyait is leírjuk. Kellemes karácsonyi ünnepet kívánunk minden olvasónknak! Attila […]Tovább