Skip to content
2023 marketing és B2B marketingtrendek

2023 marketingtrendjei

Idei első posztunk –  hagyományainkhoz híven – az előttünk álló év várható  trendjeit mutatja be úgy, hogy közben visszatekint a 2022-es évre. A szokásoknak megfelelően most is kíméletlenül elemeztem a tavalyi előrejelzéseimet, megvizsgáltam, mennyire valósultak azok meg. Idén első alkalommal a B2B marketinges trendekre is kitekintünk. A 2022-es marketing-előrejelzések értékelése 1. Egyre több hazai cég […]

Tovább
márkaimidzs - leadszemlélet

Miért nem működik a kizárólagos leadszemlélet a B2B marketingben?

Azt minden B2B marketinges tudja, hogy a vásárlói utak sokkal hosszabbak ezekben az iparágakban, mint a B2C vásárlói utak. Abba ugyanakkor már kevesen gondolnak bele, hogy mit jelent ez a kommunikációjuk szempontjából. Gyors leadszerzés kényszere B2B megbízóink általában kétfajta célt fogalmaznak meg felénk mielőtt elkezdünk együtt dolgozni: Aztán miután elkezdődik a közös munka a második […]

Tovább
LinkedIn céges oldal

Így szerezz több követőt LinkedIn oldaladra

Sok vállalati marketingesnek okoz fejfájást a LinkedIn céges oldal. A “multi” cégeknél “kintről” szólnak, itthon meg a főnök elégedetlenkedik: nincs elég követő. Tagadhatatlan, hogy rosszul néz ki, ha egy ismert, nagy cég LinkedIn oldalát csak 214-en vagy akár 328-an követik, de igazából nem ez a lényeg. A nagy követőszám ugyan jól mutat, de nem jelent […]

Tovább
lány ceruzával

Miért fontos a pszichomarketing?

Bevezető Az elmúlt évtizedekben elképesztően sokat fejlődött a pszichológia. Komoly eredmények születtek a döntéshozatal lélektani hátteréről, a meggyőzésről a befolyásolásról. Ezzel párhuzamosan új vizsgálati módszerek tették lehetővé, hogy megtudjuk milyen folyamatok zajlanak az agyban a gondolkodás, az információk eltárolása és azok előhívása során. A kutatások során szerzett újfajta tudás megváltoztatta a marketingről való gondolkodást is. […]

Tovább
Inbound marketingügynökség cikk főképe

Inbound marketing – B2B cégeknek is

Ha szoktál horgászni, könnyen megérted hogy működik az inbound marketing. A horgász beszór a vízbe egy nagy adag etetőanyagot. Mikor erre odagyűlnek a halak, szépen közéjük dobja a horgát (lehetőleg az etetőanyagnál is vonzőbb csalival), majd vár a kapásra.  A sok hal közül könnyebb kifogni egyet, mintha csak vaktában próbálkozna a tóban. Azokat a halakat, […]

Tovább
Google kereső egy laptopon

Top 12 magyar digitális marketing- és digitális ügynökség a Google szemével

Egyre több időt töltünk digitális felületeken, ezért a cégek online kommunikációja is egyre aktívabb. Ezt a trendet a Covid-19 járvány csak még jobban felgyorsította, ezért egyre több cég szervezte ki digitális marketingjét.  Azok a cégek, melyek megbíznának digitális marketingügynökséget, rendszerint már foglalkoznak online marketinggel, amit eddig belső erőforrásból oldottak meg. Egy idő után azonban ezek […]

Tovább
Digitális PR kampány sajtótájékoztatója

Így működik a digitális PR

Az ismert mese szerint a testrészek összevesznek, mert mindegyik azt állítja, hogy ő a legfontosabb, nélküle nem működne a test. Végül az agy leállítja a vitát és elmagyarázza, hogy egymás nélkül a szív, a tüdő, a vese és a többiek nem tudnának működni. Nos, pontosan így van ez a “marketing, vagy a PR a fontosabb” […]

Tovább
A jövő B2B marketinges arca

A jövő B2B marketinges arca 

Szívesen tudósítottam volna Szingapúrból, a BBN FACE [OF] THE FUTURE konferenciájáról, de a rendezvény a sokadik COVID hullám miatt végül az online térbe kényszerült. Az utazás, a személyes találkozás a kollégákkal így elmaradt, viszont a konferencia elmúltával úgy érzem, hogy az előadások semmit nem vesztettek erejükből. Bár sok ismerősünket elhívtuk a virtuális rendezvényre – többen […]

Tovább
Marketingtrendek 2022 cikk főképe

2022 marketingtrendjei

Idei első posztunk –  hagyományainkhoz híven – az előttünk álló év várható  trendjeit mutatja be úgy, hogy közben visszatekint a 2021-es évre. A szokásoknak megfelelően most is kíméletlenül elemeztem a tavalyi előrejelzéseket, megvizsgáltam, mennyire valósultak azok meg. Akik követik blogunkat, biztos észrevették, hogy az eddig az évek során használt címet megváltoztattam. Eddig mindig digitális marketingtrendekről […]

Tovább
mobiltelefon, linkedin

Milyen tartalmat érdemes hirdetni a LinkedInen?

A LinkedIn organikus felületének használata itthon is egyre népszerűbbé válik az üzleti körökben (jelenleg 1.2 millió regisztrált felhasználó), viszont a platformon futtatott hirdetések még egészen gyerekcipőben járnak, attól függetlenül hogy minél több beszélgetést hallok és látok a témában. Azt tapasztalom, hogy egyre több céget és szakembert foglalkoztatnak a platform előnyei, hátulütői és természetesen az, hogy […]

Tovább