Skip to content
Inbound marketingügynökség cikk főképe

Inbound marketing – B2B cégeknek is

Ha szoktál horgászni, könnyen megérted hogy működik az inbound marketing. A horgász beszór a vízbe egy nagy adag etetőanyagot. Mikor erre odagyűlnek a halak, szépen közéjük dobja a horgát (lehetőleg az etetőanyagnál is vonzőbb csalival), majd vár a kapásra.  A sok hal közül könnyebb kifogni egyet, mintha csak vaktában próbálkozna a tóban. Azokat a halakat, […]

Tovább
Google kereső egy laptopon

Top 12 magyar digitális marketing- és digitális ügynökség a Google szemével

Egyre több időt töltünk digitális felületeken, ezért a cégek online kommunikációja is egyre aktívabb. Ezt a trendet a Covid-19 járvány csak még jobban felgyorsította, ezért egyre több cég szervezte ki digitális marketingjét.  Azok a cégek, melyek megbíznának digitális marketingügynökséget, rendszerint már foglalkoznak online marketinggel, amit eddig belső erőforrásból oldottak meg. Egy idő után azonban ezek […]

Tovább
Digitális PR kampány sajtótájékoztatója

Így működik a digitális PR

Az ismert mese szerint a testrészek összevesznek, mert mindegyik azt állítja, hogy ő a legfontosabb, nélküle nem működne a test. Végül az agy leállítja a vitát és elmagyarázza, hogy egymás nélkül a szív, a tüdő, a vese és a többiek nem tudnának működni. Nos, pontosan így van ez a “marketing, vagy a PR a fontosabb” […]

Tovább
A jövő B2B marketinges arca

A jövő B2B marketinges arca 

Szívesen tudósítottam volna Szingapúrból, a BBN FACE [OF] THE FUTURE konferenciájáról, de a rendezvény a sokadik COVID hullám miatt végül az online térbe kényszerült. Az utazás, a személyes találkozás a kollégákkal így elmaradt, viszont a konferencia elmúltával úgy érzem, hogy az előadások semmit nem vesztettek erejükből. Bár sok ismerősünket elhívtuk a virtuális rendezvényre – többen […]

Tovább
Marketingtrendek 2022 cikk főképe

2022 marketingtrendjei

Idei első posztunk –  hagyományainkhoz híven – az előttünk álló év várható  trendjeit mutatja be úgy, hogy közben visszatekint a 2021-es évre. A szokásoknak megfelelően most is kíméletlenül elemeztem a tavalyi előrejelzéseket, megvizsgáltam, mennyire valósultak azok meg. Akik követik blogunkat, biztos észrevették, hogy az eddig az évek során használt címet megváltoztattam. Eddig mindig digitális marketingtrendekről […]

Tovább
mobiltelefon, linkedin

Milyen tartalmat érdemes hirdetni a LinkedInen?

A LinkedIn organikus felületének használata itthon is egyre népszerűbbé válik az üzleti körökben (jelenleg 1.2 millió regisztrált felhasználó), viszont a platformon futtatott hirdetések még egészen gyerekcipőben járnak, attól függetlenül hogy minél több beszélgetést hallok és látok a témában. Azt tapasztalom, hogy egyre több céget és szakembert foglalkoztatnak a platform előnyei, hátulütői és természetesen az, hogy […]

Tovább
esettanulmány címlap

Esettanulmány: a B2B marketing lézerkardja

Ma már nem vesz az ember telefont, grillsütőt, vagy mosógépet, hogy előtte el ne olvasná, mit írnak a vágyott termékről mások. Lehet persze, hogy egyes vélemények manipuláltak, de az akár több platformról összegyűjtött nagyszámú vélemény alapján legtöbbször kialakul valamilyen használható kép. (Számos ígéretesnek tűnő, de valójában használhatatlan termék, szolgáltatás megvásárlásától mentettek már meg ezek a […]

Tovább
Európai zászló

Külpiacra lépés marketing-támogatása B2B cégek számára

Az online marketing előretörésével a magyarországi B2B cégek számára is csak egy kattintásnyi távolságra van a nemzetközi piac. Ma már digitális marketinges eszközökkel távolról is hatékonyan támogatható egy külföldi terjeszkedés. Ugyanakkor nem szabad alábecsülni a helyi üzleti környezet ismeretének jelentőségét sem, és a hagyományos offline B2B eszközökkel (kiállítás-, konferencia-részvétel, PR) is élni kell. Ezek nélkül […]

Tovább

Facebook, LinkedIn hirdetések összehasonlítása B2B kampányokhoz

“Facebook vagy LinkedIn? Mikor a Facebook és mikor a LinkedIn? Nem drága a LinkedIn? Hallottunk már a LinkedInről, de nálunk biztosan nem fog működni. A Facebook B2C területen használható, ezért nekünk nem jó… ” Számtalan mondat, és reggelig tudnám sorolni, amiket már B2B marketingstratégia-készítés, vagy egy előzetes tárgyalás alatt hallottunk az elmúlt években. Ugyanakkor minden […]

Tovább
Hölgy gondolkodik

Kell-e neked LinkedIn Premium?

A közösségi hálózatok alapelve az “ingyenesség”. Persze szó sincs róla, hogy ingyen használhatnánk őket. Pénzt ugyan nem fizetünk értük, viszont odaadjuk az adatainkat. Természetesen a LinkedIn is az adatainkból él. Azok alapján működteti rendkívül hatékony,  és ennek megfelelően “prémium” árazású hirdetési rendszerét, de emellett még fizetős csomagokat is kínál azoknak, akik úgy érzik, hogy nekik […]

Tovább