Esettanulmány: a B2B marketing lézerkardja

Ma már nem vesz az ember telefont, grillsütőt, vagy mosógépet, hogy előtte el ne olvasná, mit írnak a vágyott termékről mások. Lehet persze, hogy egyes vélemények manipuláltak, de az akár több platformról összegyűjtött nagyszámú vélemény alapján legtöbbször kialakul valamilyen használható kép. (Számos ígéretesnek tűnő, de valójában használhatatlan termék, szolgáltatás megvásárlásától mentettek már meg ezek a […]

Külpiacra lépés marketing-támogatása B2B cégek számára

Az online marketing előretörésével a magyarországi B2B cégek számára is csak egy kattintásnyi távolságra van a nemzetközi piac. Ma már digitális marketinges eszközökkel távolról is hatékonyan támogatható egy külföldi terjeszkedés. Ugyanakkor nem szabad alábecsülni a helyi üzleti környezet ismeretének jelentőségét sem, és a hagyományos offline B2B eszközökkel (kiállítás-, konferencia-részvétel, PR) is élni kell. Ezek nélkül […]

Facebook, LinkedIn hirdetések összehasonlítása B2B kampányokhoz

“Facebook vagy LinkedIn? Mikor a Facebook és mikor a LinkedIn? Nem drága a LinkedIn? Hallottunk már a LinkedInről, de nálunk biztosan nem fog működni. A Facebook B2C területen használható, ezért nekünk nem jó… ” Számtalan mondat, és reggelig tudnám sorolni, amiket már B2B marketingstratégia-készítés, vagy egy előzetes tárgyalás alatt hallottunk az elmúlt években. Ugyanakkor minden […]

Kell-e neked LinkedIn Premium?

A közösségi hálózatok alapelve az “ingyenesség”. Persze szó sincs róla, hogy ingyen használhatnánk őket. Pénzt ugyan nem fizetünk értük, viszont odaadjuk az adatainkat. Természetesen a LinkedIn is az adatainkból él. Azok alapján működteti rendkívül hatékony,  és ennek megfelelően “prémium” árazású hirdetési rendszerét, de emellett még fizetős csomagokat is kínál azoknak, akik úgy érzik, hogy nekik […]

Digitális marketingtrendek 2021

Idei első posztunk –  hagyományainkhoz híven – az előttünk álló év várható  trendjeit mutatja be.  2020. egyikünk számára  sem volt szokványos év.. Érvényes ez a kijelentése a digitális marketingre is.. Visszatekintésemből, melyben az egy évvel ezelőtti  előrejelzéseim elemzem, láthatod majd, hogy sok minden máshogy történt, a jövendölések nem mindig jöttek be. 2020. elején egy 4 […]