Ezekre a taktikákra
kiemelten támaszkodunk:
PR
inbound,
Tartalommarketing
Account Based
marketing
Márkanagykövet,
influencer marketing
Social selling
MÁRKÁZÁS
Pozicionálás, arculat | |
Márka pozícionálásának elkészítése, arculatának kialakítása. |
Pozicionálás, arculat | |
|
Portfólióstratégia | |
A célcsoport igényeinek megfelelő márkanév, ajánlat, üzenet kialakítása. |
Portfólióstratégia | |
|
kreatív
hirdetés | |
Kreatívkészítés és hirdetésmenedzsment. |
hirdetés | |
|
Eseménymarketing | |
Saját események szervezése, vagy külsős eseményeken történő megjelenés lebonyolítása. |
Eseménymarketing | |
|
Videó/fotó | |
Imidzs-, esettanulmány-, animációs, social videók készítése. |
Videó/fotó | |
|
Szövegírás | |
Szöveges tartalomkészítés storytelling, SEO technikákkal. |
Szövegírás | |
|
UX dizájn | |
Meglévő és új weboldalak dizájn és konverzió alapú fejlesztése. |
UX dizájn | |
|
Webfejlesztés | |
Meglévő és új weboldalak fejlesztése. |
Webfejlesztés | |
|
MARTECH
MARTECH
Technológia kiválasztása | |
A cég meglévő eszköztárába illeszkedő a megfelelő funkciókkal rendelkező martech programok kiválasztása, implementálása. |
Technológia kiválasztása | |
|
Analitika | |
Auditok készítése, kampánymonitoring. |
Analitika | |
|
Automatizálás | |
Automatizálható marketinges folyamatok feltárása, javaslat használható technológiákra. |
Automatizálás | |
|
KAPCSOLATÉPÍTÉS
Pr | |
Hagyományos PR eszközökkel iparági újságíróknak, véleményvezéreknek érdekképviseleteknek releváns híreket, információkat osztunk meg, mely párbeszédet, szakmai médiamegjelenést generál. |
Pr | |
|
Inbound, tartalommarketing | |
Tartalommarketing-folyamatok kialakítása és megvalósítása a tervezéstől az eredmények méréséig. Projektmenedzsment feladatok ellátása, tartalommarketinget támogató vállalati szerkesztőség működtetése. Tartalomterjesztés támogatása. |
Inbound, tartalommarketing | |
|
Social média kezelés | |
Közösségi kommunikációs stratégia kialakítása és megvalósítása, üzleti közösségi csatornák menedzselése, analítikája. |
Social média kezelés | |
|
Social selling | |
Tartalomalapú értékesítés kialakításának segítése. |
Social selling | |
|
Account-based marketing | |
Key account alapú értékesítési szemlélet marketing területre adaptálása tartalomalapú megközelítéssel. Cégcsoportok vagy nagyvállalatok célzása az ott dolgozó perszonák meggyőzése számukra releváns tartalmakkal. |
Account-based marketing | |
|
Marketing-automatizálás | |
Emailmarketing, inbound marketing eszközök bevezetése, betanítása, használatuk támogatása. Leadscoring, nurturing terv kialakítása. |
Márkanagykövet, influencer marketing | |
Véleményvezérek, szakértők, belső márkanagykövetek felkutatása, bevonása, az együttműködés menedzselése. |
Márkanagykövet, influencer marketing | |
|