Skip to content

Ezekre a taktikákra
kiemelten támaszkodunk:

MÁRKÁZÁS

Pozicionálás, arculat
Márka pozícionálásának elkészítése, arculatának kialakítása.

>

Pozicionálás, arculat
  • Koncepció
  • Vizuális megjelenés
  • Validálás

Portfólióstratégia
A célcsoport igényeinek megfelelő márkanév, ajánlat, üzenet kialakítása.

>

Portfólióstratégia
  • Márkaüzenetek célcsoportonkénti meghatározása
  • Márkázás: márkanév

   kreatív

hirdetés
Kreatívkészítés és hirdetésmenedzsment.

>

hirdetés
  • PPC (Google Ads, Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube)
  • Natív
  • Integrált kampányok

Eseménymarketing
Saját események szervezése, vagy külsős eseményeken történő megjelenés lebonyolítása.

>

Eseménymarketing
  • Webinar
  • Üzleti reggeli
  • Meetup
  • Partnerrendezvények
  • Konferenciarészvétel támogatása
  • Kiállításmegjelenés

Videó/fotó
Imidzs-, esettanulmány-, animációs, social videók készítése.

>

Videó/fotó
  • Koncepció
  • Kivitelezés

Szövegírás
Szöveges tartalomkészítés storytelling, SEO technikákkal.

>

Szövegírás
  • Sajtóközlemények, PR cikkek
  • Weboldalak
  • Blogok (szakszövegek is)
  • Esettanulmányok, e-könyvek
  • Kulcsszókutatás
  • Keresőbarát szövegek

UX dizájn
Meglévő és új weboldalak dizájn és konverzió alapú fejlesztése.

>

UX dizájn
  • Usability kutatás
  • UX/UI dizájn
  • User teszt

Webfejlesztés
Meglévő és új weboldalak fejlesztése.

>

Webfejlesztés
  • Szövegírás
  • Dizájn, szükség esetén UX
  • Programozás

MARTECH

MARTECH

Technológia kiválasztása
A cég meglévő eszköztárába illeszkedő a megfelelő funkciókkal rendelkező martech programok kiválasztása, implementálása.

>

Technológia kiválasztása
  • Igények felmérése
  • Programválasztás

Analitika
Auditok készítése, kampánymonitoring.

>

Analitika
  • SEO audit
  • Google Analytics audit, beállítások
  • Tartalom-, médiacsatorna-analítika.
  • Célok elérésének KPI alapú mérése

Automatizálás
Automatizálható marketinges folyamatok feltárása, javaslat használható technológiákra.

>

Automatizálás
  • Igényfelmérés
  • Martech eszköztár-javaslat

KAPCSOLATÉPÍTÉS

Pr
Hagyományos PR eszközökkel iparági újságíróknak, véleményvezéreknek érdekképviseleteknek releváns híreket, információkat osztunk meg, mely párbeszédet, szakmai médiamegjelenést generál.

>

Pr
  • Tartalomkészítés
  • Kapcsolattartás
  • Mérés

Inbound, tartalommarketing
Tartalommarketing-folyamatok kialakítása és megvalósítása a tervezéstől az eredmények méréséig. Projektmenedzsment feladatok ellátása, tartalommarketinget támogató vállalati szerkesztőség működtetése. Tartalomterjesztés támogatása.

>

Inbound, tartalommarketing
  • közösségi kommunikáció
  • SEO
  • PPC
  • Marketingautomatizáció, emailmarketing
  • Leadszerzés

Social média kezelés
Közösségi kommunikációs stratégia kialakítása és megvalósítása, üzleti közösségi csatornák menedzselése, analítikája.

>

Social média kezelés
  • LinekdIn
  • Facebook
  • Instagram
  • Pinterest
  • Youtube

Social selling
Tartalomalapú értékesítés kialakításának segítése.

>

Social selling
  • Tréningek
  • Konzultációk
  • Online személyes márkaépítés

Account-based marketing
Key account alapú értékesítési szemlélet marketing területre adaptálása tartalomalapú megközelítéssel. Cégcsoportok vagy nagyvállalatok célzása az ott dolgozó perszonák meggyőzése számukra releváns tartalmakkal.

>

Account-based marketing
  • Célcsoport kialakítása
  • Tartalomkészítés
  • ABM alapú hirdetés
  • Mérés

Marketing-automatizálás
Emailmarketing, inbound marketing eszközök bevezetése, betanítása, használatuk támogatása. Leadscoring, nurturing terv kialakítása.

>

 
Márkanagykövet, influencer marketing
Véleményvezérek, szakértők, belső márkanagykövetek felkutatása,
bevonása, az együttműködés menedzselése.

>

Márkanagykövet, influencer marketing
  • Belső márkanagykövetek tartalmi támogatása, személyes márkaépítés
  • Külső véleményvezérek menedzselése
  • Szoftveres támogatás, mérés