Karácsonyi receptek nem csak B2B marketingeseknek: leves – tartalomkészítés

Idei utolsó posztjainkban szeretném összekötni a kellemeset a hasznossal, aminek jegyében ügynökségünk munkatársainak kedvenc karácsonyi receptjeit osztom meg hozzájuk kapcsolódó B2B digitális marketinges receptekkel. Egy előétel, leves, főétel, desszert elkészítését írjuk le, majd mindegyik fogáshoz társítunk egy hozzá illő digitális marketingtaktikát, aminek hozzávalóit és végrehajtásának fortélyait is leírjuk. Kellemes karácsonyi ünnepet kívánunk minden olvasónknak!



Profilkép Pécsi Ferenc

Feri kedvence: édesburgonya-krémleves & tartalomkészítés


A leves rengeteg összetevőből áll és jó étvágyat csinál. Ahhoz hogy sikeres legyen digitális marketinged a B2B területen rengeteg tartalmadnak kell lenni, amire aztán kommunikációd során építhetsz. Így ágyazz meg a főételnek, a sikeres online kommunikációnak!



Édesburgonya-krémleves


Hozzávalók: 

2 db normál méretű édesburgonya

1 póréhagyma

3 gerezd fokhagyma

tejszín

friss kakukkfű

1 tk. szerecsendió

1 tk. kömény

bors 

babérlevél

1 dl száraz fehérbor

frissen őrölt bors

chili


Elkészítési idő: 40 perc


Elkészítés:

Hámozd meg és körülbelül 4 x 4 centiméteres kockákra vágd fel az édesburgonyákat, majd karikázd fel a póréhagymát. Önts kevés olivaolajat egy lábosba és kezd felmelegíteni, majd add hozzá a póréhagymát, a három gerezd apróra vágott fokhagymát és a friss kakukkfüvet. Miután a póréhagyma már kissé megfonnyadt, sózd, borsozd és add hozzá a köményt és a szerecsendiót. Pár percig kevergesd, majd add hozzá a felkockázott édesburgonyát és önts hozzá 1 dl fehérbort. Főzd egy percig, hogy az alkohol kellőképpen elpárologjon, majd annyi vizet önts hozzá, hogy ellepje az édesburgonyát. Add hozzá a tejszínt, majd lefedve 20 percig hagyd főni. Ezután az egész alapot öntsd át egy turmixgépbe és turmixold krémesre. Tálaláshoz csepegtess olivaolajat a levesre és szórd meg kevés chilivel, őrölt borssal. Tálald sajttal pirított baguette szeletekkel a levest.


édesburgonya-krémleves sajtos pirítóssal


Tartalomkészítés


Hozzávalók:

blog 

infografika

kvíz, kérdőív 

videó 

hírlevél 

white paper, e-könyv, tanulmány 

prezentáció 

kalkulátor 

webinar 

podcast 

demó 

tréning 

esettanulmány 

GY.I.K. tartalom 

szolgáltatás-termékoldalak-ajánlatok


Elkészítési idő: folyamatos


Elkészítés:

B2B területen a sikeres online kommunikáció feltétele, hogy sok jó, a perszónáid igényeire választ adó, problémáira megoldást nyújtó tartalmakkal rendelkezz. Ezeket folyamatosan kell készítsd a stratégiában meghatározottak szerint. Kellenek lenni tartalmaknak a vásárlói út elejére, közepére (bevonódás növelésére) és végére (leadszerzés) és a lojalitás növelésére is. A kisebb mikro tartalmak a származtatott tartalmaidat kell promótálja, a származtatott tartalmak pedig a leadszerzés érdekében létrehozott alap tartalmaidra kell forgalmat terelnie.

Tartalomfa - tartalomtípusok

Jó étvágyat, jó munkát a tartalomkészítéshez!

  •  
  •  
  •  
  •  
Neked ajánljuk
Read previous post:
Almás sűlt kacsamáj
Karácsonyi receptek nem csak B2B marketingeseknek: előétel – digitális marketingstratégia

Idei utolsó posztjainkban szeretném összekötni a kellemeset a hasznossal, aminek jegyében ügynökségünk munkatársainak kedvenc karácsonyi receptjeit osztom meg hozzájuk kapcsolódó...

Close