Idei utolsó posztjainkban szeretném összekötni a kellemeset a hasznossal, aminek jegyében ügynökségünk munkatársainak kedvenc karácsonyi receptjeit osztom meg hozzájuk kapcsolódó B2B digitális marketinges receptekkel. Egy előétel, leves, főétel, desszert elkészítését írjuk le, majd mindegyik fogáshoz társítunk egy hozzá illő digitális marketingtaktikát, aminek hozzávalóit és végrehajtásának fortélyait is leírjuk. Kellemes karácsonyi ünnepet kívánunk minden olvasónknak!
Feri kedvence: édesburgonya-krémleves & tartalomkészítés
A leves rengeteg összetevőből áll és jó étvágyat csinál. Ahhoz hogy sikeres legyen digitális marketinged a B2B területen rengeteg tartalmadnak kell lenni, amire aztán kommunikációd során építhetsz. Így ágyazz meg a főételnek, a sikeres online kommunikációnak!
Édesburgonya-krémleves
Hozzávalók:
2 db normál méretű édesburgonya
1 póréhagyma
3 gerezd fokhagyma
tejszín
friss kakukkfű
1 tk. szerecsendió
1 tk. kömény
só
bors
babérlevél
1 dl száraz fehérbor
frissen őrölt bors
chili
Elkészítési idő: 40 perc
Elkészítés:
Hámozd meg és körülbelül 4 x 4 centiméteres kockákra vágd fel az édesburgonyákat, majd karikázd fel a póréhagymát. Önts kevés olivaolajat egy lábosba és kezd felmelegíteni, majd add hozzá a póréhagymát, a három gerezd apróra vágott fokhagymát és a friss kakukkfüvet. Miután a póréhagyma már kissé megfonnyadt, sózd, borsozd és add hozzá a köményt és a szerecsendiót. Pár percig kevergesd, majd add hozzá a felkockázott édesburgonyát és önts hozzá 1 dl fehérbort. Főzd egy percig, hogy az alkohol kellőképpen elpárologjon, majd annyi vizet önts hozzá, hogy ellepje az édesburgonyát. Add hozzá a tejszínt, majd lefedve 20 percig hagyd főni. Ezután az egész alapot öntsd át egy turmixgépbe és turmixold krémesre. Tálaláshoz csepegtess olivaolajat a levesre és szórd meg kevés chilivel, őrölt borssal. Tálald sajttal pirított baguette szeletekkel a levest.
Tartalomkészítés
Hozzávalók:
blog
kvíz, kérdőív
videó
hírlevél
white paper, e-könyv, tanulmány
prezentáció
kalkulátor
demó
tréning
esettanulmány
GY.I.K. tartalom
szolgáltatás-termékoldalak-ajánlatok
Elkészítési idő: folyamatos
Elkészítés:
B2B területen a sikeres online kommunikáció feltétele, hogy sok jó, a perszónáid igényeire választ adó, problémáira megoldást nyújtó tartalmakkal rendelkezz. Ezeket folyamatosan kell készítsd a stratégiában meghatározottak szerint. Kellenek lenni tartalmaknak a vásárlói út elejére, közepére (bevonódás növelésére) és végére (leadszerzés) és a lojalitás növelésére is. A kisebb mikro tartalmak a származtatott tartalmaidat kell promótálja, a származtatott tartalmak pedig a leadszerzés érdekében létrehozott alap tartalmaidra kell forgalmat terelnie.
Jó étvágyat, jó munkát a tartalomkészítéshez!