A tartalom
erejében hiszünk,
ami összeköt,
bizalmat épít
Így gondolkozunk
B2B marketinggel foglalkozunk. Sok éves szakmai tapasztalattal a hátunk mögött 2017-ben alapítottuk cégünket.
2021-ben teljes jogú partnerként csatlakoztunk a BBN-hez, a világ B2B ügynökségéhez. A BBN révén nemzetközi kampányokat implementálunk, ügyfeleink nemzetközi terjeszkedését támogatjuk.
Meggyőződésünk hogy a B2B marketingben csak megbízóink problémáit mélyen megértve, velük szoros együttműködésben, hosszútávon lehet jelentős eredményeket elérni. Ma a vevők önállóan szerzik meg vásárláshoz szükséges információk 70-90 százalékát. Mi tartalomalapú marketinget alkalmazva, elsősorban digitális eszközöket használva, a célcsoporttal emócionális kötődést kialakítva érjük el, hogy erős B2B márkák szülessenek.
Így dolgozunk
A marketing nem svédasztal, ahonnan szabadon csipegethetők fel az egyes fogások. Nem hiszünk benne, hogy blogposzttal, egy weboldal keresőoptimalizálásával, vagy egy LinkedIn hirdetéssel valódi, a megbízó cég stratégiáját erősítő eredmények hozhatók létre. Hiszük viszont abban, hogy az ügyfélkarakterekre, vásárlói utakra felépített marketing eredményekhez vezet.
A ContentPlusnál mi folyamatokban gondolkodunk. Miközben egységes módszertannal és meglévő nemzetközileg bizonyított eszköztárral dolgozunk, a marketing folyamatát mindig egyedi módon, ügyfeleinkre szabva alakítjuk ki.
felfedezés
|
stratégia
|
ötlet
|
aktivizálás
|
optimalizálás
|
Vezetőink
Pécsi Ferenc
tartalomfejlesztési vezető
Még az ezredfordulón cserélte fel az újságírást internetes tartalomfejlesztésre. A tartalommarketing hazai meghonosítóinak egyike.Több ismert cég online kommunikációjának kialakítsát vezette, dolgozott ügynökségben és független tanácsadóként is. A ContentPlusnál elsősorban a tartalomfejlesztést felügyeli.