Így gondolkozunk, dolgozunk a ContentPlus - BBN Hungarynél Skip to content

B2B
marketing
határok
nélkül

A ContentPlus BBN Hungary egy többszörösen díjazott 360 fokos marketingszolgáltatást nyújtó B2B marketingügynökség. Sok éves szakmai tapasztalattal a hátunk mögött 2017-ben alapítottuk cégünket. 2021-ben teljes jogú partnerként csatlakoztunk a BBN-hez, a Világ B2B Ügynökségéhez. 

A ContentPlus magyarországi cégeket segít a márkaépítésben, leadszerzésben, nemzetközi terjeszkedésben a BBN The World’S B2B Agency partnereként a BBN Navigátor stratégiai és kreatív kommunikációt biztosító módszertanával és a BBN AI Stúdió eszközrendszerével.

Így gondolkozunk

Meggyőződésünk hogy a B2B marketingben csak megbízóink problémáit mélyen megértve, velük szoros együttműködésben, hosszútávon lehet jelentős eredményeket elérni. Tudjuk, hogy ma már a vevők önállóan szerzik meg vásárláshoz szükséges információk 70-90 százalékát, és hogy az emóció szerepe meghatározó a B2B döntésekben. A vevők mindössze 5 százaléka van egy adott pillanatban vásárlói döntési helyzetben, ugyanakkor a vásárlói út hosszú, így a teljes célcsoporthoz kell szóljunk a későbbi sikerek érdekében, mivel a vásárlók végül mindig az adott kategória 3 legismertebb márkája közül választanak.

Így dolgozunk

Mi a BBN Navigátor segítségével stratégiailag kialakított márkapozícionálással, tartalomalapú marketinget alkalmazva, a célcsoporttal emócionális kötődést kialakítva érjük el, hogy erős B2B márkák szülessenek.

Sikerünk titka, hogy mindig a közönség (vevő) megismerésére törekszünk és ennek megfelelően alakítjuk, formáljuk a kommunikációt. Fontos, hogy kialakítsuk a vásárlói utat és mindig ezt követve implementáljuk a kommunikációs stratégiát, mely a BBN AI Stúdió használatával hatékonyan, a kor követelményeinek megfelelően innovatívan, kreatívan lehetséges. 

Vezetőink

Profilkép Raskó Attila

Raskó Attila

ügyvezető

Attila a ContentPlus társalapítója a “multi” cégek világából érkezett. Több FMCG nemzetközi márkáért, majd a PPG Trilak marketing igazgatójaként több országért is felelt. A ContentPlusnál a cégvezetésen túl elsősorban a stratégia és az optimalizálás feladatai tartoznak hozzá.

Bodnár Ákos

közösségimédia-vezető

Ákos komoly múlttal rendelkezik a B2B értékesítésben, amit a Contentplusnál is folytat. A social selling módszertan egyik legismertebb hazai szakértője, aki emellett a LinkedIn és a Facebook üzleti alkalmazásával is intenzíven foglalkozik.

Profilkép Bodnár Ákos
Profilkép Pécsi Ferenc

Pécsi Ferenc

tartalomfejlesztési vezető

Még az ezredfordulón cserélte fel az újságírást internetes tartalomfejlesztésre. A tartalommarketing hazai meghonosítóinak egyike.Több ismert cég online kommunikációjának kialakítsát vezette, dolgozott ügynökségben és független tanácsadóként is. A ContentPlusnál elsősorban a tartalomfejlesztést felügyeli.