B2B
marketing
határok
nélkül
A ContentPlus BBN Hungary egy többszörösen díjazott 360 fokos marketingszolgáltatást nyújtó B2B marketingügynökség. Sok éves szakmai tapasztalattal a hátunk mögött 2017-ben alapítottuk cégünket. 2021-ben teljes jogú partnerként csatlakoztunk a BBN-hez, a Világ B2B Ügynökségéhez.
A ContentPlus magyarországi cégeket segít a márkaépítésben, leadszerzésben, nemzetközi terjeszkedésben a BBN The World’S B2B Agency partnereként a BBN Navigátor stratégiai és kreatív kommunikációt biztosító módszertanával és a BBN AI Stúdió eszközrendszerével.
Így gondolkozunk
Meggyőződésünk hogy a B2B marketingben csak megbízóink problémáit mélyen megértve, velük szoros együttműködésben, hosszútávon lehet jelentős eredményeket elérni. Tudjuk, hogy ma már a vevők önállóan szerzik meg vásárláshoz szükséges információk 70-90 százalékát, és hogy az emóció szerepe meghatározó a B2B döntésekben. A vevők mindössze 5 százaléka van egy adott pillanatban vásárlói döntési helyzetben, ugyanakkor a vásárlói út hosszú, így a teljes célcsoporthoz kell szóljunk a későbbi sikerek érdekében, mivel a vásárlók végül mindig az adott kategória 3 legismertebb márkája közül választanak.

Így dolgozunk
Mi a BBN Navigátor segítségével stratégiailag kialakított márkapozícionálással, tartalomalapú marketinget alkalmazva, a célcsoporttal emócionális kötődést kialakítva érjük el, hogy erős B2B márkák szülessenek.
Sikerünk titka, hogy mindig a közönség (vevő) megismerésére törekszünk és ennek megfelelően alakítjuk, formáljuk a kommunikációt. Fontos, hogy kialakítsuk a vásárlói utat és mindig ezt követve implementáljuk a kommunikációs stratégiát, mely a BBN AI Stúdió használatával hatékonyan, a kor követelményeinek megfelelően innovatívan, kreatívan lehetséges.

|

|

|

aktivizálás
|

optimalizálás
|
Vezetőink

Pécsi Ferenc
tartalomfejlesztési vezető
Még az ezredfordulón cserélte fel az újságírást internetes tartalomfejlesztésre. A tartalommarketing hazai meghonosítóinak egyike.Több ismert cég online kommunikációjának kialakítsát vezette, dolgozott ügynökségben és független tanácsadóként is. A ContentPlusnál elsősorban a tartalomfejlesztést felügyeli.