Ezekre a taktikákra
kiemelten támaszkodunk:
PR

inbound,
Tartalommarketing

Account Based
marketing

Márkanagykövet,
influencer marketing

Social selling

MÁRKÁZÁS
![]() |
|
![]() |
Pozicionálás, arculat |
Márka pozícionálásának elkészítése, arculatának kialakítása. |
![]() |
Pozicionálás, arculat |
|
![]() |
|
![]() |
Portfólióstratégia |
A célcsoport igényeinek megfelelő márkanév, ajánlat, üzenet kialakítása. |
![]() |
Portfólióstratégia |
|
kreatív
![]() |
|
![]() |
hirdetés |
Kreatívkészítés és hirdetésmenedzsment. |
![]() | hirdetés |
|
![]() |
|
![]() |
Eseménymarketing |
Saját események szervezése, vagy külsős eseményeken történő megjelenés lebonyolítása. |
![]() |
Eseménymarketing |
|
![]() |
|
![]() |
Videó/fotó |
Imidzs-, esettanulmány-, animációs, social videók készítése. |
![]() |
Videó/fotó |
|
![]() |
|
![]() |
Szövegírás |
Szöveges tartalomkészítés storytelling, SEO technikákkal. |
![]() |
Szövegírás |
|
![]() |
|
![]() |
UX dizájn |
Meglévő és új weboldalak dizájn és konverzió alapú fejlesztése. |
![]() |
UX dizájn |
|
![]() |
|
![]() |
Webfejlesztés |
Meglévő és új weboldalak fejlesztése. |
![]() |
Webfejlesztés |
|
MARTECH
MARTECH
![]() |
|
![]() |
Technológia kiválasztása |
A cég meglévő eszköztárába illeszkedő a megfelelő funkciókkal rendelkező martech programok kiválasztása, implementálása. |
![]() |
Technológia kiválasztása |
|
![]() |
|
![]() |
Analitika |
Auditok készítése, kampánymonitoring. |
![]() |
Analitika |
|
![]() |
|
![]() |
Automatizálás |
Automatizálható marketinges folyamatok feltárása, javaslat használható technológiákra. |
![]() | Automatizálás |
|
KAPCSOLATÉPÍTÉS
![]() |
|
![]() |
Pr |
Hagyományos PR eszközökkel iparági újságíróknak, véleményvezéreknek érdekképviseleteknek releváns híreket, információkat osztunk meg, mely párbeszédet, szakmai médiamegjelenést generál. |
![]() |
Pr |
|
![]() |
|
![]() |
Inbound, tartalommarketing |
Tartalommarketing-folyamatok kialakítása és megvalósítása a tervezéstől az eredmények méréséig. Projektmenedzsment feladatok ellátása, tartalommarketinget támogató vállalati szerkesztőség működtetése. Tartalomterjesztés támogatása. |
![]() |
Inbound, tartalommarketing |
|
![]() |
|
![]() |
Social média kezelés |
Közösségi kommunikációs stratégia kialakítása és megvalósítása, üzleti közösségi csatornák menedzselése, analítikája. |
![]() |
Social média kezelés |
|
![]() |
|
![]() |
Social selling |
Tartalomalapú értékesítés kialakításának segítése. |
![]() |
Social selling |
|
![]() |
|
![]() |
Account-based marketing |
Key account alapú értékesítési szemlélet marketing területre adaptálása tartalomalapú megközelítéssel. Cégcsoportok vagy nagyvállalatok célzása az ott dolgozó perszonák meggyőzése számukra releváns tartalmakkal. |
![]() |
Account-based marketing |
|
![]() |
|
![]() |
Marketing-automatizálás |
Emailmarketing, inbound marketing eszközök bevezetése, betanítása, használatuk támogatása. Leadscoring, nurturing terv kialakítása. |
![]() | |
![]() | Márkanagykövet, influencer marketing |
Véleményvezérek, szakértők, belső márkanagykövetek felkutatása, bevonása, az együttműködés menedzselése. |
![]() |
Márkanagykövet, influencer marketing |
|