VÁLLALATOK DIGITÁLIS TRANSZFORMÁCIÓJÁT SEGÍTJÜK
AI, tartalommarketing, LinkedIn és social selling képzéseinkkel
AI az értékesítésben, marketingben: mesterséges intelligencia üzleti felhasználása
- Képzés célja: Megismertetni a marketingeseket, értékesítőket a mesterséges intelligenciában (AI) rejlő lehetőségekkel, melyek segítségével a munkatársak produktivitása jelentősen növelhető.
- Tematika:
- AI, generatív AI bemutatása, használata az üzleti területeken
- Mesterséges intelligencia eszközök
- Promptírás
- AI a marketingben: tartalomstratégia, tartalomgyártás (blog, social, kép, videó), SGE-GEO, kreatív ötletelés
- Mesterséges intelligencia az értékesítésben: alkalmazása CRM-ben, kapcsolatfelvétel, levélírás, tárgyalás memo,
- Ideális résztvevőszám: 3-6 fő
A LinkedIn üzleti felhasználása (4 óra)
- A képzés célja: Megismertetni a résztvevőket a platform haladó üzleti felhasználási lehetőségeivel
- Kiemelt témakörök:
- A professzionális személyes profil kialakítása
- Tudatos kapcsolatépítés a LinkedInen
- Céges kommunikáció a LinkedInen
- Tippek és trükkök
- Ideális résztvevőszám: 5-6 fő
Marketing a LinkedInen (+2 óra): kiegészítő modul marketingesek részére
- Képzés célja: Megismertetni a résztvevőket a platform marketinges felhasználási lehetőségeivel
- Tematika:
- Céges oldal kezelése
- Szakmai márka alakítása a LinkedIn segítségével
- Hirdetési megoldások
- Advocacy marketing
- Ideális résztvevőszám: 3-6 fő
SZEMÉLYES / SZAKMAI MÁRKA ÉPÍTÉSE A LINKEDINEN (+2 ÓRA): KIEGÉSZÍTŐ MODUL
- Képzés célja: Megismertetnie a részvevőket személyes / szakmai márkaépítés alapjaival és a LinkedIn ebben segítő eszközeivel.
- Tematika:
- A személyes és szakmai márka fogalma
- A szakmai márka alakítása a LinkedIn profil segítségével
- A profil egyénivé tétele
- Tartalomkészítés, posztolás – a személyes márka megerősítése
- Részvétel más beszélgetésekben – a hitelesség kialakítása
- Ideális résztvevőszám: 3-6 fő
Social selling képzés (4 óra):
- Képzés célja: Megismertetni a résztvevőket a social selling módszertannal
- Tematika:
- Social selling alapelvek
- Social selling csatornák bemutatása
- Social selling a Linkedinen
- A Sales Navigator
- Social selling egyéb csatornákon.
- Ideális résztvevőszám: 5-6 fő
Tartalommarketing tréning (4-6 óra):
- Képzés célja: Fejleszteni a résztvevők tartalomalapú gondolkozását
- Tematika:
- Tartalomalapú marketing
- Tartalommarketing-ciklus
- Stratégiakészítés
- Tartalomfajták
- Vállalati szerkesztőség működtetése
- Tartalomterjesztés
- Mérés
- Ideális résztvevőszám: 5-6 fő
AI vezetőknek: mesterséges intelligencia coaching
- A coaching célja: Bemutatni, hogyan segíti a mesterséges intelligencia egy szervezet hatékonyságát, milyen eszközöket érdemes bevezetni, hogyan fejleszthetők a munkatársak. A coachingot a szervezet igényeire szabjuk.
- Kiemelt témakörök:
- Produktivitás növelése MI eszközökkel
- Lehetséges MI eszközök
- Adaptáció, tréning
- Custom GPT
LinkedIn személyes coaching felsővezetőknek
- A coaching célja: Bemutatni, hogyan segíti a LinkedIn a személyes márka építését, a leadership készségek fejlesztését és az új ügyfelek akvirálását.
- Kiemelt témakörök:
- Személyes márkát támogató professzionális személyes profil kialakítása
- Tudatos kapcsolatépítés a LinkedInen
- Értékesítés social selling tehnikákkal
- Tartalomelőállítás
- Leadership csoportok