B2B cég marketingjéért, kommunikációjáért felelsz? Töltsd le ingyenes e-könyvünket, melyből megtudhatod, milyen marketingtechnikákat kell használj digitális korunkban, hogy versenyelőnyre tegyél szert!

A B2B marketing korábban mindig a marketing mostohagyerekének számított. A B2C piacon bevált marketingeszközök használatával nem lehetett annyira látványos kampányokat futtatni, ráadásul sokkal kevesebb eszköz állt egy B2B marketinges rendelkezésére. A digitális marketing megjelenésével ez az egyenlőtlenség megszűnt. Sok digitális marketingeszköz, technika sokkal inkább, vagy egyenesen csak B2B marketing esetén használható.

Férfi laptopon dolgozik, nő újságot olvas

Az e-könyvből megtudhatod:

  • Milyen csatornák játszanak fontos szerepet a beszerzési folyamatban.
  • Milyen technikákat, eszközöket kell használj a mai világban. Többek között a következő területekről lesz szó:
    • tartalomalapú marketing, értékesítés
    • perszónafókuszú megközelítés
    • vásárlói úton alapuló kommunikáció
    • konverzióalapú szemlélet
    • keresőmarketing fontossága
    • natív hirdetések és PR szerepe
    • social marketing és selling eszközei
    • social advocacy lehetőségei
    • Account Based Marketing alapjai

A technikákat, módzsereket rövid esettanulmányok bemutatásával is szemléltetjük. Töltsd le az ingyenes e-könyvet, és növeld te is versenyképességed a digitális korban!