B2B cég marketingjéért, kommunikációjáért felelsz? Töltsd le ingyenes e-könyvünket, melyből megtudhatod, milyen marketingtechnikákat kell használj digitális világunkban, hogy versenyelőnyre tegyél szert!
A B2B marketing korábban mindig a marketing mostohagyerekének számított. A B2C piacon bevált marketingeszközök használatával nem lehetett annyira látványos kampányokat futtatni, ráadásul sokkal kevesebb eszköz állt egy B2B marketinges rendelkezésére. A digitális marketing megjelenésével ez az egyenlőtlenség megszűnt. Sok digitális marketingeszköz, technika sokkal inkább, vagy egyenesen csak B2B marketing esetén használható.
Az e-könyvből megtudhatod:
– Milyen csatornák játszanak fontos szerepet a beszerzési folyamatban.
– Milyen technikákat, eszközöket kell használj a mai világban. Többek között a következő területekről lesz szó:
- tartalomalapú marketing, értékesítés
- perszónafókuszú megközelítés
- vásárlói úton alapuló kommunikáció
- konverzióalapú szemlélet
- keresőmarketing fontossága
- natív hirdetések és PR szerepe
- social marketing és selling eszközei
- social advocacy lehetőségei
- Account Based Marketing alapjai
A technikákat, módzsereket rövid esettanulmányok bemutatásával is szemléltetjük. Töltsd le az ingyenes e-könyvet, és növeld te is versenyképességed a digitális korban!