E-book: tartalomstratégia készítése A-tól Z-ig Skip to content

E-book: Részletes útmutató tartalomstratégia készítéséhez

Szeretnéd tudatosan, hatékonyan használni a tartalommarketinget? Töltsd le ingyenes, 90 oldalas e-könyvünket, melyből mindent megtudhatsz a tartalomstratégia-készítésről, annak lépéseiről!

A hagyományos marketing lehetőségei egyre jobban beszűkülnek az online felületek térhódításával. Győzelemre csak az számíthat, aki egyszerre képes kilógni a tömegből, képes hatni a látogatókra. Ez csak egyedi, vonzó, hiteles tartalommal lehetséges. Ahhoz pedig, hogy sikeres és hatékony legyél a tartalommarketinggel dokumentált tartalomstratégiára van szükséged. Ennek elkészítésében segít ez a 90 oldalas e-könyv, melyben mindent megtalálsz, amire a tervezéskor szükséged lehet.

Sakktábla

Az e-book fejezetei és a tudás, amire szert tehetsz:

Hatékony tartalomstratégia készítésének 9 lépése: Hol helyezkedik el a tartalomstratégia, az elkészítésének mik a lépései és miért fontos hogy legyen cégednek ilyen stratégiája?

Versenytárselemzés: Milyen információkat kell összegyűjteni a konkurenciáról, és azokból milyen következtetéseket vonhatsz le, amiket tartalomstratégiád elkészítésekor kamatoztathatsz.

Tartalomaudit: Tudd meg milyen jellemzőket kell összeszedj tartalmaidra és milyen mutatószámokat érdemes megvizsgálj egy tartalomaudit során.

Vásárlók döntési útjának megismerése: A digitális forradalom jelentősen átalakította a vásárlási szokásainkat. A különböző online csatornák a vásárlási döntési folyamat egyes szakaszaiban különbözőképpen befolyásolják döntéseinket. Ezért is fontos hogy megismerd vásárlóid motivációit, kérdéseit a döntési út során. Ebben segít ez a fejezet.

Célmeghatározás BELINKEL technika segítségével: Ahhoz, hogy mérni tudd tartalommarketinged hatékonyságát fontos, hogy kijelöld céljaidat. Ezeket a célokat mutatószámok (KPI-ok) meghatározásával folyamatosan mérni tudod, amik alapján módosíthatod később stratégiádat, tartalommegjelenéseidet. Ezekben segít ez a fejezet.

Perszóna készítése: A célcsoportját mindenki ismeri, de miért van szükség perszónaszemléletű megközelítésre a tartalommarketingben? Perszonakészítő sablonunk segít ügyfélkaraktereid elkészítésében is.

Egyedi ígéret (USP) és tartalommarketing-tematika meghatározása: Potenciális vásárlóink számára meg kell tudjuk fogalmazni, hogy miben vagyunk mások, többek, mint versenytársaink. Ez az egyedi ígéret. Ha ez kész, abból már könnyen meghatározhatod tartalommarketinged tematikáját. Ezek kialakításában segít ez a fejezet.

Content mapping: tartalomtérkép készítése: Úgy kell tartalmakat létrehozz, hogy minden célodat támogassa megfelelő számú tartalom, a perszónák igényeit kielégítsd, és a vásárlói útjuk minden szakaszára legyen tartalmad megfelelő súlyban. Ehhez kapsz gyakorlati segítséget itt, content mapping sablonunk pedig nagyszerű segítség lehet ezek elkészítésében.

Influencer marketing tervezése: Az influencer marketinged mindig a tartalomstratégiádat kell támogassa. Ezért is fontos, hogy ennek tervezése is bekerüljön tartalomstratégiádba. Ebből a részből megtudhatod miket gyűjts össze ehhez az aktivitáshoz.

Tartalomnaptár-készítés: Ahhoz, hogy sikeres legyen tartalommarketinged, egy mini kiadói tevékenységbe kell kezdjél, szerkesztőséget kell működtessél. Mint minden szerkesztőségben, a megjelenések tervezéséhez, koordinálásához nélkülözhetetlen egy tartalomnaptár vezetése. De miket is kell tartalmaznia egy ilyen tartalomnaptárnak? Ezt tudhatod meg ebből a fejezetből, és egy sablont is letölthetsz ehhez.

Töltsd le az ingyenes e-könyvet, és neked is gyerekjáték lesz tartalomstratégiád elkészítése!