E-könyv: Social advocacy 2.0 - kollégáid, mint márkanagykövetek Skip to content

E-book: Social advocacy 2.0 – kollégáid, mint márkanagykövetek

Te is szenvedsz közösségi oldalaid romló organikus elérése, PPC kampányaid növekvő költsége miatt? Mindent tudsz influencereid valós hozzáadott értékéről? Szeretnéd céges márkád erősíteni?


Segítünk benne! Töltsd le ingyenes e-könyvünket, melyből megtudhatod, hogyan vond be a dolgozókat és közösségi hálózataikat a vállalati kommunikációba!

Egy social advocacy program a dolgozók bevonásával támogatja az ügyfélszerzést, márkaépítést a közösségi csatornákon. Összehangolt közösségi médiajelenlét kialakításával vállalati márkanagykövetek, szakértők épülhetnek fel, akik az influencer marketing és social selling programokat tudják segíteni.

Az e-könyvből megtudhatod:

  • A megváltozott piaci körülmények milyen kihívások elé állítják a tartalommarketingeseket.
  • Az influencer marketingkampányok előretörésének okait, és azok buktatóit.
  • Miért lehetnek a munkatársak ideális szószólói vállalatuknak?
  • A vállalati dolgozók kommunikációba történő bevonásának fejlődési szintjeit.
  • A social advocacy modelljét, előnyeit, hatását az értékesítésre.
  • Egy social advocacy program bevezetésének lépéseit.
  • A használható eszköztárat.
  • Egy ilyen program célját.

Irány az social advocacy 2.0, egy új megközelítése a social advocay (márkanagykövet) programoknak! Töltsd le az ingyenes e-könyvet, és növeld közösségi kommunikációd hatékonyságát, dolgozóid elkötelezettségét!