Te is szenvedsz közösségi oldalaid romló organikus elérése, PPC kampányaid növekvő költsége miatt? Mindent tudsz influencereid valós hozzáadott értékéről? Szeretnéd céges márkád erősíteni?
Segítünk benne! Töltsd le ingyenes e-könyvünket, melyből megtudhatod, hogyan vond be a dolgozókat és közösségi hálózataikat a vállalati kommunikációba!
Egy social advocacy program a dolgozók bevonásával támogatja az ügyfélszerzést, márkaépítést a közösségi csatornákon. Összehangolt közösségi médiajelenlét kialakításával vállalati márkanagykövetek, szakértők épülhetnek fel, akik az influencer marketing és social selling programokat tudják segíteni.
Az e-könyvből megtudhatod:
- A megváltozott piaci körülmények milyen kihívások elé állítják a tartalommarketingeseket.
- Az influencer marketingkampányok előretörésének okait, és azok buktatóit.
- Miért lehetnek a munkatársak ideális szószólói vállalatuknak?
- A vállalati dolgozók kommunikációba történő bevonásának fejlődési szintjeit.
- A social advocacy modelljét, előnyeit, hatását az értékesítésre.
- Egy social advocacy program bevezetésének lépéseit.
- A használható eszköztárat.
- Egy ilyen program célját.
Irány az social advocacy 2.0, egy új megközelítése a social advocay (márkanagykövet) programoknak! Töltsd le az ingyenes e-könyvet, és növeld közösségi kommunikációd hatékonyságát, dolgozóid elkötelezettségét!